آی آر نی نی

۱۳۸۸ اسفند ۲۳, یکشنبه

اهمیت داشتن یک سایت



شما برای تبلیغات ومعرفی تولیدات وخد مات خود تا به حال چه کارهای را انجا م داده اید‍ ؟ بدون شک شما تا به حا ل انواع تبلیغا ت مختلف را تجربه نموده اید از تهیه پوستر،پلا کارد ،تراکت ،بیل برد ،تابلو های کوچک وبزرگ تبلیغاتی ،کاتالوگ وبرشور گرفته تا تبلیغات در روزنامه ها ، هفته نامه ها وماهنامه ها واحتمالا اگر درآمد وتوانایی مالی بالایی داشته باشید تبلیغ در رادیو وتلویزیون.

تا به حال اینگونه تبلیغات چقدر توانسته است تولیدات وخدمات شمارا به مخاطبین مورد نظرشما معرفی نماید؟آیا می دانید هزینه کوچکترین تبلیغات یاد شده بسیارسنگین و در گاهی موارد طاقت فرساست آیا شما درمقابل این همه هزینه که تا به حال انجام داده اید نتیجه مطلوب هم بد ست آورده اید ؟

این نوع تبلیغات در حقیقت شیوه سنتی وقدیمی معرفی تولیدات وخدمات است.درحال حاضر شیوه جها نی تری برای تبلیغات کا لاها وخدمات در د نیا در حال رشد می باشد. وآن هم شبکه بزرگ وجهانی اینترنت است.شما در شبکه جهانی اینترنت می توانید حضوری ۲۴ساعته و مداوم داشته باشید. این شبکه جهانی در سراسرکشوروتمام نقاطق جهان قابل دریافت میباشد.میلیونها مخاطب در هر زمان ازشبانه روزوحتی ایام تعطیل میتوانند با شما در تماس و ارتباط باشند.به زبان ساده تراینترنت وسایتهای اینترنتی مانند مجلات وروزنامه هاهستند که از طریق شبکه جهانی اینترنت به صورت الکترونیکی قابل دریافت و استفاده اند.

در یک سا یت اینتر نتی شمامی توانید از انواع تصاویر، نمودار ،مطالب ،گزارشات ، صدا،تصویر،عکسهای متحرک و… استفاده نمائید وکالاها و خدمات خود را در صورت نیاز به چند زبان زنده دنیامعرفی نمایید.
در حقیقت اینترنت یک وسیله ارتباط جمعی ودر حال پیشی گرفتن از رسانه ای بزرگ وفراگیری چون رادیو وتلویزیون است. اینترنت محیطی بزرگ و دلخواه مخاطبین خاص خود است .هر شرکت سازمان ویا اداره ای میتواند بنا به سلیقه و محدود ه کاری اش،خود رابه شکلی که شایسته آن است به مخا طبین خود معرفی نماید.
همچنین اینترنت یک رابطه دو طر فه را میان شما ومخا طب به وجود می آورد.شما میتوانید نظرات،پیشنهادات، انتقادات ،نکات اصلاحی و هر چیز دیگری که برای شما اهمیت دارد .پیرامون فعالیت خودتان از مخاطبین خود سوال وجواب آنها را داشته باشید.

دیگر نیاز نیست با هزینه های گزاف شما به ارسال کا تا لوگ و راهنما به سراسر کشور وحتی جهان اقدام یا مسافرت نمائید با یک کلیک و کمتر از چند ثانیه شما در سراسر جهان حضور خواهید داشت .نامه ها ، فکس ها و اطلاعات مورد نیاز شما تنها کمتر از چند ثانیه از گو شه و کنار جهان به دست شماویا مخاطب شما خواهد رسید .در صورت نیاز به رساندن اطلاعات جدید به مخا طبین خود تنها کتمر از چند ثانیه کلیه اطلاعات قابل تغییرو ارسال میاشد.
یک سایت مناسب ، با طراحی خوب وفنی تمام موارد یاد شده یا بیشتر از آن را برای شما انجام خواهد داد و مطمئن باشید از هزینه اندکی که نموده اید بهره ای بسیار خواهید برد.

شاید شما به خود بگوئید برای تهیه یک سایت اینترنتی جهت خدمات و تولیدات خود هنوز زود است اما نه تنها زود نیست بلکه شما زمان زیادی راهم از دست داده اید و رقبای شما به زودی گوی سبقت را از شما خواهند ربود.

مزایایی راه اندازی وب سایت

* ارتباط مستقیم و دو طرفه با کاربران و مخاطبان.
* هزینه های نسبتاً کم راه اندازی وب سایت.
* به روز رسانی اطلاعات به راحتی انجام می گردد.
* قابلیت فراگیری عام در سراسر دنیا را دارد.
* ماندگاری طولانی.
* قرار دادن حجم زیادی از اطلاعات .
* قابلیت طراحی مجدد.

* ابزار ارتباطی ما بین مراکز گوناگون.
* مطلع شدن کاربران از اخیرین تغییرات در مراکز.
* در دسترس بودن

مراحل راه اندازی یک وب سایت موفق

* انتخاب محصول و خدمات
* ثبت یک نام اینترنتی مثلا www.4hix.com (دومین)
* ثبت یک فضای اینترنتی (هاست)
* طراحی اولیه سایت
* جذب بازدید کننده
* ارتقاء و بهبود طراحی و خدمات سایت
* افزایش بازدید کنندگان و راضی نگاه داشتن آنان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر