آی آر نی نی

۱۳۸۸ اسفند ۷, جمعه

انواع وب سایت از نظر قالب


قالب ثابت (Static Web Site)

در این نوع قالب ، تغییرات و اصلاحات سایت تنها در زمان ساخت و تولید سایت صورت می گیرد و بیشتر زمانی کاربرد پیدا می کند که اطلاعات و محتویات سایت در طی زمان مشخصی نیاز به تغییرات کلی نداشته باشد. هدف این نوع سایتها تنها ارائه اطلاعات مورد مخاطبان و اطلاع رسانی درباره شرکت و محصولات آن می باشد.

قالب پویا (Dynamic Web Site)

متداولترین و پیشرفته ترین سایتهای دنیا در قالب سایتهای پویا هستند. در این نوع از سایتها ، کاربران می توانند ارتباط تعاملی با سایت برقرار کنند. در اینگونه سایتها شخصی به عنوان مدیر سایت نگهداری بخشهای تعاملی سایت را برعهده دارد و به راحتی قادر به تغییر و به روزرسانی اطلاعات ( تالارهای گفتگو ) است. این سایتها از امکانات پیشرفته ای نظیر جستجو در بانکهای اطلاعاتی ، سیستم نظرسنجی ، گروههای خبری ، فروش محصولات به صورت آنلاین ، عضوگیری و غیره برخوردار هستند.

قالب تمام فلش (Full Flash Web Site)

جذاب ترین و زیباترین سایت های موجود سایت های تمام فلش هستند . در این نوع قالب به علت استفاده از انیمیشن و افکت های متنوع مورد توجه بیننده قرار می گیردو با توجه به چند رسانه ای بودن بهترین تاثیر را در نظر بازدیدکنندگان دارد.اکثر سایت های تمام فلش بصورت پویا می باشند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر